Elke patiënt die met een operatie te maken krijgt, wil weten wat hij kan verwachten.
Een operatie, klein of groot, is altijd een ingrijpende gebeurtenis. Het is daarom belangrijk dat u goed bent geїnformeerd. Een goede communicatie tussen arts en patiёnt is belangrijk voor een snel en voorspoedig herstel.
Om u als patiënt zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen, worden onderzoeken, gesprekken en behandelingen zoveel mogelijk op één dag gepland. In de gezondheidszorg noemen wij dat een "zorgprogramma" of "one-stop-shop".
Voorbeelden zijn:
De chirurgen staan voor kwaliteit en ervaring en ze doen er alles aan om u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Er is veel aandacht voor innovatie, nieuwe en verbeterde operatietechnieken worden snel opgepakt en ingevoerd.
Een voorbeeld is de VNUS-methode om spataderen te verwijderen. Lees het interview:
“VNUS-methode is echt 300.000 keer beter”
In juni 2009 onderging de heer R. van der K. (61 jaar) in het IJsselland Ziekenhuis een ingreep ter behandeling van spataderen. De ingreep werd gedaan volgens de VNUS-methode.
Het IJsselland is dan ook niet voor niets opleidingsziekenhuis voor chirurgen in opleiding. De wisselwerking tussen chirurgen en chirurgen in opleiding garandeert een hoge en stabiele kwaliteit van zorg. Er wordt altijd volgens de laatste bewezen wetenschappelijke inzichten geopereerd.
De polikliniek is op werkdagen telefonisch bereikbaar:
van 8.15 - 12.00 uur en van 13.00 - 16.30 uur
Telefoonnummer: 010 - 258 5910.
Kijk naar de toegangstijden voor de polikliniek chirurgie.